Autor segons l'article: Carmen Valor Martínez; Eleni Papaoikonomou; Carlos Martínez de Ibarreta Zorita
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Papaoikonomou, Eleni
Paraules clau: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
Resum: En los últimos anos ˜ los intercambios entre consumidores han ganado popularidad.
Àrees temàtiques: Marketing Economia Ciencias sociales Business and management
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: eleni.papaoikonomou@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-0198-2926
Data d'alta del registre: 2023-03-25
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2444969517300045
Referència a l'article segons font original: Spanish Journal Of Marketing - Esic. 21 (1): 14-24
Referència de l'ítem segons les normes APA: Carmen Valor Martínez; Eleni Papaoikonomou; Carlos Martínez de Ibarreta Zorita (2017). Consumer-to-consumer exchanges: a goal theory approach in the timebanking context. Spanish Journal Of Marketing - Esic, 21(1), 14-24
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.1016/j.sjme.2016.12.002
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2017
Tipus de publicació: Journal Publications