Articles producció científica> Gestió d'Empreses

Consumer-to-consumer exchanges: a goal theory approach in the timebanking context

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:6362635
    Autors:
    Carmen Valor MartínezEleni PapaoikonomouCarlos Martínez de Ibarreta Zorita
    Resum:
    En los últimos anos ˜ los intercambios entre consumidores han ganado popularidad.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Carmen Valor Martínez; Eleni Papaoikonomou; Carlos Martínez de Ibarreta Zorita
    Departament: Gestió d'Empreses
    Autor/s de la URV: Papaoikonomou, Eleni
    Paraules clau: @infoAeu @residentesaeu @uroweb Etiqueta «#» Hashtag
    Resum: En los últimos anos ˜ los intercambios entre consumidores han ganado popularidad.
    Àrees temàtiques: Marketing Economia Ciencias sociales Business and management
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: eleni.papaoikonomou@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0198-2926
    Data d'alta del registre: 2023-03-25
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2444969517300045
    Referència a l'article segons font original: Spanish Journal Of Marketing - Esic. 21 (1): 14-24
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Carmen Valor Martínez; Eleni Papaoikonomou; Carlos Martínez de Ibarreta Zorita (2017). Consumer-to-consumer exchanges: a goal theory approach in the timebanking context. Spanish Journal Of Marketing - Esic, 21(1), 14-24
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: 10.1016/j.sjme.2016.12.002
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2017
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Marketing
    Marketing
    Economia
    Ciencias sociales
    Business and management
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar