Autor segons l'article: María Teresa Sorrosal Forradellas; M Glòria Barberà Mariné; Aurelio Fernández Bariviera; María José Garbajosa Cabello
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Barberà Mariné, Maria Glòria / Fernández Bariviera, Aurelio / Garbajosa Cabello, María José / Sorrosal Forradellas, Maria Teresa
Paraules clau: Surveys to evaluate teaching performance Kohonen's self-organizing maps(soms) Kohonen's self-organizing maps Higher education Enquestes professorat
Àrees temàtiques: Economics and econometrics Economia Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 11360593
Adreça de correu electrònic de l'autor: mariateresa.sorrosal@urv.cat gloria.barbera@urv.cat mariajose.garbajosa@urv.cat mariajose.garbajosa@urv.cat aurelio.fernandez@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-4719-452X 0000-0003-2578-1301 0000-0002-0041-3687 0000-0002-0041-3687 0000-0003-1014-1010
Data d'alta del registre: 2023-04-01
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Referència a l'article segons font original: Fuzzy Economic Review. 17 (1): 53-72
Referència de l'ítem segons les normes APA: María Teresa Sorrosal Forradellas; M Glòria Barberà Mariné; Aurelio Fernández Bariviera; María José Garbajosa Cabello (2012). Advantages of using self-organizing maps to analyse student evaluations of teaching. Fuzzy Economic Review, 17(1), 53-72
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2012
Tipus de publicació: Journal Publications