Articles producció científica> Gestió d'Empreses

Advantages of using self-organizing maps to analyse student evaluations of teaching

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:6364812
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/imarina6364812
  • Autores:

    María Teresa Sorrosal Forradellas
    M Glòria Barberà Mariné
    Aurelio Fernández Bariviera
    María José Garbajosa Cabello
  • Otros:

    Autor según el artículo: María Teresa Sorrosal Forradellas; M Glòria Barberà Mariné; Aurelio Fernández Bariviera; María José Garbajosa Cabello
    Departamento: Gestió d'Empreses
    Autor/es de la URV: Barberà Mariné, Maria Glòria / Fernández Bariviera, Aurelio / Garbajosa Cabello, María José / Sorrosal Forradellas, Maria Teresa
    Palabras clave: Surveys to evaluate teaching performance Kohonen's self-organizing maps(soms) Kohonen's self-organizing maps Higher education Enquestes professorat
    Áreas temáticas: Economics and econometrics Economia Ciencias sociales
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 11360593
    Direcció de correo del autor: mariateresa.sorrosal@urv.cat gloria.barbera@urv.cat mariajose.garbajosa@urv.cat mariajose.garbajosa@urv.cat aurelio.fernandez@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0003-4719-452X 0000-0003-2578-1301 0000-0002-0041-3687 0000-0002-0041-3687 0000-0003-1014-1010
    Fecha de alta del registro: 2023-04-01
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: http://www.sigef.net/component/k2/item/443-advantages-of-using-self-organizing-maps-to-analyse-student-evaluations-of-teaching
    URL Documento de licencia: http://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referencia al articulo segun fuente origial: Fuzzy Economic Review. 17 (1): 53-72
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: María Teresa Sorrosal Forradellas; M Glòria Barberà Mariné; Aurelio Fernández Bariviera; María José Garbajosa Cabello (2012). Advantages of using self-organizing maps to analyse student evaluations of teaching. Fuzzy Economic Review, 17(1), 53-72
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2012
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Economics and Econometrics
    Surveys to evaluate teaching performance
    Kohonen's self-organizing maps(soms)
    Kohonen's self-organizing maps
    Higher education
    Enquestes professorat
    Economics and econometrics
    Economia
    Ciencias sociales
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar