Articles producció científica> Gestió d'Empreses

Special issue on qualitative approaches to e-marketing and online consumer behaviour: Guest editors' introduction

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:6387094
    Autors:
    Rodríguez-Ardura IRyan GGretzel U
  • Altres:

    Autor segons l'article: Rodríguez-Ardura I; Ryan G; Gretzel U
    Departament: Gestió d'Empreses
    Autor/s de la URV: Ryan, Gerard Anthony
    Àrees temàtiques: General business,management and accounting Computer science applications Ciencias sociales Ciência da computação Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all) Business
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 07181876
    Adreça de correu electrònic de l'autor: gerard.ryan@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0002-5008-9862
    Data d'alta del registre: 2023-02-19
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referència a l'article segons font original: Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research. 7 (2):
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Rodríguez-Ardura I; Ryan G; Gretzel U (2012). Special issue on qualitative approaches to e-marketing and online consumer behaviour: Guest editors' introduction. Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research, 7(2), -
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2012
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Business,Business, Management and Accounting (Miscellaneous),Computer Science Applications
    General business,management and accounting
    Computer science applications
    Ciencias sociales
    Ciência da computação
    Business, management and accounting (miscellaneous)
    Business, management and accounting (all)
    Business
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar