Autor segons l'article: Rodríguez-Ardura I; Ryan G; Gretzel U
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Ryan, Gerard Anthony
Àrees temàtiques: General business,management and accounting Computer science applications Ciencias sociales Ciência da computação Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all) Business
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 07181876
Adreça de correu electrònic de l'autor: gerard.ryan@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0002-5008-9862
Data d'alta del registre: 2023-02-19
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-18762012000200004&msclkid=c8351852af4811ec8bbf348a62f1152c
Referència a l'article segons font original: Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research. 7 (2):
Referència de l'ítem segons les normes APA: Rodríguez-Ardura I; Ryan G; Gretzel U (2012). Special issue on qualitative approaches to e-marketing and online consumer behaviour: Guest editors' introduction. Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research, 7(2), -
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.4067/S0718-18762012000200004
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2012
Tipus de publicació: Journal Publications