Articles producció científica> Gestió d'Empreses

Special issue on qualitative approaches to e-marketing and online consumer behaviour: Guest editors' introduction

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:6387094
    Autores:
    Rodríguez-Ardura IRyan GGretzel U
  • Otros:

    Autor según el artículo: Rodríguez-Ardura I; Ryan G; Gretzel U
    Departamento: Gestió d'Empreses
    Autor/es de la URV: Ryan, Gerard Anthony
    Áreas temáticas: General business,management and accounting Computer science applications Ciencias sociales Ciência da computação Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all) Business
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    ISSN: 07181876
    Direcció de correo del autor: gerard.ryan@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0002-5008-9862
    Fecha de alta del registro: 2023-02-19
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referencia al articulo segun fuente origial: Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research. 7 (2):
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Rodríguez-Ardura I; Ryan G; Gretzel U (2012). Special issue on qualitative approaches to e-marketing and online consumer behaviour: Guest editors' introduction. Journal Of Theoretical And Applied Electronic Commerce Research, 7(2), -
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2012
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Business,Business, Management and Accounting (Miscellaneous),Computer Science Applications
    General business,management and accounting
    Computer science applications
    Ciencias sociales
    Ciência da computação
    Business, management and accounting (miscellaneous)
    Business, management and accounting (all)
    Business
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar