Autor segons l'article: Carmen Valor, Javier Lloveras, Eleni Papaoikonomou
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Papaoikonomou, Eleni
Paraules clau: Stigmatization Sentiments Rhetorical analysis Legitimacy contests Emotion discourse Delegitimization
Àrees temàtiques: Psychology Psicología Marketing Economics and econometrics Economia Ciencias sociales Ciencias humanas Business and international management Business Arts and humanities (miscellaneous) Anthropology Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: eleni.papaoikonomou@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-0198-2926
Data d'alta del registre: 2024-07-27
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://academic.oup.com/jcr/article/47/5/636/5862638
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Journal Of Consumer Research. 47 (5): 636-653
Referència de l'ítem segons les normes APA: Carmen Valor, Javier Lloveras, Eleni Papaoikonomou (2021). The Role of Emotion Discourse and Pathic Stigma in the Delegitimization of Consumer Practices. Journal Of Consumer Research, 47(5), 636-653. DOI: 10.1093/jcr/ucaa028
DOI de l'article: 10.1093/jcr/ucaa028
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2021
Tipus de publicació: Journal Publications