Articles producció científica> Gestió d'Empreses

The Role of Emotion Discourse and Pathic Stigma in the Delegitimization of Consumer Practices

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:8577052
    Autors:
    Carmen Valor, Javier Lloveras, Eleni Papaoikonomou
  • Altres:

    Autor segons l'article: Carmen Valor, Javier Lloveras, Eleni Papaoikonomou
    Departament: Gestió d'Empreses
    Autor/s de la URV: Papaoikonomou, Eleni
    Paraules clau: Stigmatization Sentiments Rhetorical analysis Legitimacy contests Emotion discourse Delegitimization
    Àrees temàtiques: Psychology Psicología Marketing Economics and econometrics Economia Ciencias sociales Ciencias humanas Business and international management Business Arts and humanities (miscellaneous) Anthropology Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: eleni.papaoikonomou@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0198-2926
    Data d'alta del registre: 2024-07-27
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://academic.oup.com/jcr/article/47/5/636/5862638
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Journal Of Consumer Research. 47 (5): 636-653
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Carmen Valor, Javier Lloveras, Eleni Papaoikonomou (2021). The Role of Emotion Discourse and Pathic Stigma in the Delegitimization of Consumer Practices. Journal Of Consumer Research, 47(5), 636-653. DOI: 10.1093/jcr/ucaa028
    DOI de l'article: 10.1093/jcr/ucaa028
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Anthropology,Arts and Humanities (Miscellaneous),Business,Business and International Management,Economics and Econometrics,Marketing
    Stigmatization
    Sentiments
    Rhetorical analysis
    Legitimacy contests
    Emotion discourse
    Delegitimization
    Psychology
    Psicología
    Marketing
    Economics and econometrics
    Economia
    Ciencias sociales
    Ciencias humanas
    Business and international management
    Business
    Arts and humanities (miscellaneous)
    Anthropology
    Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar