Autor segons l'article: Jaime Rodrigo Segarra; Carme Julià
Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Autor/s de la URV: Julià Ferré, Maria Carmen / Segarra Escandón, Jaime Rodrigo
Paraules clau: Self-efficacy Primary education Mathematics Attitude
Àrees temàtiques: Psychology (miscellaneous) Psychology (all) Psicología Neuroscience (miscellaneous) Health (social science) Education Educação Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: carme.julia@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-3440-6175
Data d'alta del registre: 2024-01-13
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/2170
Referència a l'article segons font original: Ciencias Psicologicas. 15 (1): e-2170-
Referència de l'ítem segons les normes APA: Jaime Rodrigo Segarra; Carme Julià (2021). Actitud hacia las matemáticas de los estudiantes de quinto grado de educación primaria y autoeficacia de los profesores. Ciencias Psicologicas, 15(1), e-2170-. DOI: 10.22235/cp.v15i1.2170
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.22235/cp.v15i1.2170
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2021
Tipus de publicació: Journal Publications