Articles producció científica> Història i Història de l'Art

Editorial. Fer de mestre en la realitat política i social actual

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9246343
    Autors:
    Albert Irigoyen Zaragoza
    Resum:
    Una de les principals finalitats de l’ensenyament-aprenentatge de les ciències socials és proporcionar als infants i joves coneixements perquè puguin llegir el present i ser capaços així de conèixer i encarar els problemes socials actuals, per tal de poder participar en la construcció d’un futur personal i com a membres d’una societat viva.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Albert Irigoyen Zaragoza
    Departament: Història i Història de l'Art
    Autor/s de la URV: Irigoyen Zaragoza, Albert
    Resum: Una de les principals finalitats de l’ensenyament-aprenentatge de les ciències socials és proporcionar als infants i joves coneixements perquè puguin llegir el present i ser capaços així de conèixer i encarar els problemes socials actuals, per tal de poder participar en la construcció d’un futur personal i com a membres d’una societat viva.
    Àrees temàtiques: Ciencias sociales Educación
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: albert.irigoyen@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-2896-0006
    Data d'alta del registre: 2022-03-05
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (31): 5-6
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2018). Editorial. Fer de mestre en la realitat política i social actual. Comunicació Educativa, (31), 5-6
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2018
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Ciencias sociales
    Educación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar