Articles producció científica> Història i Història de l'Art

Editorial. Fer de mestre en la realitat política i social actual

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9246343
    Autores:
    Albert Irigoyen Zaragoza
    Resumen:
    Una de les principals finalitats de l’ensenyament-aprenentatge de les ciències socials és proporcionar als infants i joves coneixements perquè puguin llegir el present i ser capaços així de conèixer i encarar els problemes socials actuals, per tal de poder participar en la construcció d’un futur personal i com a membres d’una societat viva.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Albert Irigoyen Zaragoza
    Departamento: Història i Història de l'Art
    Autor/es de la URV: Irigoyen Zaragoza, Albert
    Resumen: Una de les principals finalitats de l’ensenyament-aprenentatge de les ciències socials és proporcionar als infants i joves coneixements perquè puguin llegir el present i ser capaços així de conèixer i encarar els problemes socials actuals, per tal de poder participar en la construcció d’un futur personal i com a membres d’una societat viva.
    Áreas temáticas: Ciencias sociales Educación
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: albert.irigoyen@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0003-2896-0006
    Fecha de alta del registro: 2022-03-05
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referencia al articulo segun fuente origial: Comunicació Educativa. (31): 5-6
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2018). Editorial. Fer de mestre en la realitat política i social actual. Comunicació Educativa, (31), 5-6
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2018
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Ciencias sociales
    Educación
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar