Autor segons l'article: Isabel Oltra-Massuet; Georgina Alvarez Morera; Celia Fullana
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Autor/s de la URV: Oltra Massuet, Maria Isabel
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: isabel.oltra@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-2802-3856
Data d'alta del registre: 2023-02-23
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/388026
Referència a l'article segons font original: Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació. (5):
Referència de l'ítem segons les normes APA: Isabel Oltra-Massuet; Georgina Alvarez Morera; Celia Fullana (2021). Avaluant en temps de COVID-19: Les proves invertides o flipped exams per a una avaluació fiable i formadora. Revista Del Cidui: Congrés Internacional De Docència Universitària I Innovació, (5), -
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2021
Tipus de publicació: Journal Publications