Articles producció científica> Pedagogia

Pedagogía cyberfeminísta: Entre utopía y realidades

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9290969
    Autors:
    ML SerranoB Biglia
  • Altres:

    Autor segons l'article: ML Serrano; B Biglia
    Departament: Pedagogia
    Autor/s de la URV: Biglia, Barbara
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: barbara.biglia@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0135-4866
    Data d'alta del registre: 2024-03-19
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://revistas.usal.es/tres/index.php/eks/article/view/8277
    Referència a l'article segons font original: Teoría De La Educación. Educación Y Cultura En La Sociedad De La Información ….
    Referència de l'ítem segons les normes APA: ML Serrano; B Biglia (2011). Pedagogía cyberfeminísta: Entre utopía y realidades. Teoría De La Educación. Educación Y Cultura En La Sociedad De La Información …, (), -. DOI: https://doi.org/10.14201/eks.8277
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: https://doi.org/10.14201/eks.8277
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2011
    Tipus de publicació: Journal Publications