Articles producció científica> Estudis de Comunicació

La campanya del post-Procés. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer de 2021

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9362524
    Autors:
    Carlota M Moragas FernándezReinald Besalú Casademont
  • Altres:

    Autor segons l'article: Carlota M Moragas Fernández; Reinald Besalú Casademont
    Departament: Estudis de Comunicació
    Autor/s de la URV: Moragas Fernández, Carlota Maria / Besalú Casademont, Reinald
    Àrees temàtiques: Ciencias sociales Comunicación
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: carlotamaria.moragas@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-3028-6663
    Data d'alta del registre: 2024-02-17
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/150731
    Referència a l'article segons font original: Comunicació: Revista De Recerca I Anàlisi. 40 (2):
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Carlota M Moragas Fernández; Reinald Besalú Casademont (2023). La campanya del post-Procés. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer de 2021. Comunicació: Revista De Recerca I Anàlisi, 40(2), -
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: 10.2436/20.3008.01.233
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2023
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Ciencias sociales
    Comunicación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar