Articles producció científica> Estudis de Comunicació

La campanya del post-Procés. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer de 2021

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9362524
    Autores:
    Carlota M Moragas FernándezReinald Besalú Casademont
  • Otros:

    Autor según el artículo: Carlota M Moragas Fernández; Reinald Besalú Casademont
    Departamento: Estudis de Comunicació
    Autor/es de la URV: Moragas Fernández, Carlota Maria / Besalú Casademont, Reinald
    Áreas temáticas: Ciencias sociales Comunicación
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: carlotamaria.moragas@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0003-3028-6663
    Fecha de alta del registro: 2024-02-17
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: https://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/view/150731
    Referencia al articulo segun fuente origial: Comunicació: Revista De Recerca I Anàlisi. 40 (2):
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Carlota M Moragas Fernández; Reinald Besalú Casademont (2023). La campanya del post-Procés. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer de 2021. Comunicació: Revista De Recerca I Anàlisi, 40(2), -
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI del artículo: 10.2436/20.3008.01.233
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2023
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Ciencias sociales
    Comunicación
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar