Author, as appears in the article.: Míriam Segura Meix
Department: Pedagogia
URV's Author/s: Segura Meix, Míriam
Keywords: Quality education
Abstract: Són moltes les escoles que actualment aposten per una psicomotricitat vivencial. Els estudis existents i la difusió que se n’ha fet han permès que els mestres i els psicomotricistes apliquin programes educatius basats en aquest corrent. L’acte de dissenyar, escollir els materials, preparar la sala, etc. ja és un hàbit per a molts educadors. No obstant això, l’avaluació i la coherència amb el currículum actual no està prou consolidada en totes les escoles. En aquest article el que pretenem és facilitar la tasca docent i oferir recursos per poder dissenyar instruments de recollida de dades, partint del treball d’investigació previ d’un grup de mestres de diferents nivells educatius. Basant-nos en l’anàlisi del currículum del segon cicle d’educació infantil, es presenta una distribució temporal d’indicadors relacionats amb la disciplina de psicomotricitat que engloben aspectes motors, relacionals, afectius i conductuals.
Thematic Areas: Educación
licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Author's mail: miriam.segura@urv.cat
Author identifier: 0000-0001-9923-5640
Record's date: 2024-11-23
Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Papper original source: Comunicació Educativa. (34): 75-89
APA: Míriam Segura Meix (2022). Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil. Comunicació Educativa, (34), 75-89. DOI: 10.17345/comeduc202175-89
Entity: Universitat Rovira i Virgili
Journal publication year: 2022
Publication Type: Journal Publications