Articles producció científica> Escola Tècnica Superior d'Arquitectura

El puzzle: una metodologia d’aprenentatge de la teoria per a grups grans

  • Identification data

    Identifier: imarina:9326466
  • Authors:

    Pau Solà Morales
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Pau Solà Morales
    Department: Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
    URV's Author/s: De Sola-Morales Serra, Pau
    Abstract: L"aprenentatge d"algunes matèries teòriques requereix, per part de l’estudiant, una bona dosi de lectura de texts i literatura especialitzada, i una contínua interacció entre alumnes i professor. Aquest és el cas de la "Teoria de l"arquitectura", on l"objectiu perseguit (resultat d’aprenentatge) és llegir i comprendre textes de teoria, i ser capaç d’escriure texts crítics. Tanmateix, aquesta dinàmica és molt difícil d’implementar a l’aula, si no impossible, en assignatures amb grans grups d’alumnes. La metodologia del puzzle ofereix una solució a la problemàtica d’ensenyar i aprendre aquesta matèria teòrica en grups grans (de més de 60 participants). Aquesta tècnica s’ha posat en pràctica al curs 2013-14 a l’assignatura “Teoria de l’Arquitectura” de l’ETS d’Arquitectura de la URV. S’ha d’avaluar amb cura, però el resultat és de una satisfacció força elevada dels participants, i una forta confiança en que l’aprenentatge ha estat de qualitat.
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: pau.desolamorales@urv.cat
    Author identifier: 0000-0003-4394-8048
    Record's date: 2023-08-13
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Papper original source: Jornadas Sobre Innovación Docente En Arquitectura (Jida). (1 2): 156-164
    APA: Pau Solà Morales (2014). El puzzle: una metodologia d’aprenentatge de la teoria per a grups grans. Jornadas Sobre Innovación Docente En Arquitectura (Jida), (1 2), 156-164
    Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2014
    Publication Type: Journal Publications