Documents de treball producció científica> Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia

Decomposing the Tourist’s Satisfaction Gap: The Role of Expectations and Cognitions

  • Datos identificativos

    Identificador: PC:2172
  • Autores:

    Díaz Serrano, Lluís
  • Otros:

    Relación: Documents de treball del Departament d'Economia;2012-10
    Fecha: 2012
    Departamento/Instituto: Universitat Rovira i Virgili. Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/2072/196109
    Fuente: RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
    Autor: Díaz Serrano, Lluís
    Formato: 37 p.
    Editor: Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Economia
    Título: Decomposing the Tourist’s Satisfaction Gap: The Role of Expectations and Cognitions
    Materia: 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus Destinacions turístiques Consumidors -- Satisfacció Turistes
  • Palabras clave:

    338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
    Destinacions turístiques
    Consumidors -- Satisfacció
    Turistes
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar