Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

L'escola d'integració. Perspectives a debat

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1252
    Autors:
    Resum:
    El Centre Públic Eladi Homs sorgeix de la necessitat d'atendre els alumnes amb NEE de la comarca de l'Alt Camp, dintre del sistema educatiu ordinari. Dins el concepte normalitzador, es pretén no centrar-se en l'establiment de categories que divideixin i classifiquin els alumnes que necessitin recursos especials, sinó en tenir en compte les NEE d'un determinat alumne que es presenten aparellades amb el seu nivell de competències particular. Aquestes condicions o competències particulars, individuals, seran presents en tot el procés interactiu entre l'alumne i el medi escolar, i la flexibilització serà el vehicle per arribar a una possible integració a temps total.
  • Altres:

    Autor/s de la URV: Eladi Homs, Escola
    Paraules clau: Flexibilització. Normalització Necessitats Educatives Especials Integració
    Resum: El Centre Públic Eladi Homs sorgeix de la necessitat d'atendre els alumnes amb NEE de la comarca de l'Alt Camp, dintre del sistema educatiu ordinari. Dins el concepte normalitzador, es pretén no centrar-se en l'establiment de categories que divideixin i classifiquin els alumnes que necessitin recursos especials, sinó en tenir en compte les NEE d'un determinat alumne que es presenten aparellades amb el seu nivell de competències particular. Aquestes condicions o competències particulars, individuals, seran presents en tot el procés interactiu entre l'alumne i el medi escolar, i la flexibilització serà el vehicle per arribar a una possible integració a temps total.
    Any de publicació de la revista: 1991
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Flexibilització.
    Normalització
    Necessitats Educatives Especials
    Integració
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar