Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1993

L'aprenentatge algebraic a través del joc

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1367
    Autors:
    Resum:
    El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.
  • Altres:

    Autor/s de la URV: Giménez, Joaquim
    Paraules clau: Àlgebra. Didàctica de les Matemàtiques Joc
    Resum: El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.
    Any de publicació de la revista: 1993
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Àlgebra.
    Didàctica de les Matemàtiques
    Joc
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar