Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1993

L'aprenentatge algebraic a través del joc

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1367
    Autores:
    Resumen:
    El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Giménez, Joaquim
    Palabras clave: Àlgebra. Didàctica de les Matemàtiques Joc
    Resumen: El joc es justifica a les classes de matemàtiques no només per «fer les coses avorrides de forma més divertida» sinó que té un valor antropològic, històric, epistemològic i didàctic. Explicarem tres elements importants: el joc forma part de la pròpia acció matemàtica, és catalitzador de capacitats cognitives i, es mostra com una eina efectiva. En un altre moment parlarem d'un altre possible valor: el joc com a instrument de control de capacitats. És a dir, formant part d'un procés d'avaluació.
    Año de publicación de la revista: 1993
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Àlgebra.
    Didàctica de les Matemàtiques
    Joc
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar