Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1997

Tractament de la informació i atenció a la diversitat a l’àrea de Matemàtiques

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1434
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP1434
  • Autors:

    Polo, Pilar
    Alegria, Francesc
  • Altres:

    Autor/s de la URV: Polo, Pilar Alegria, Francesc
    Paraules clau: Educació Primària. Adaptacions Curriculars Atenció a la Diversitat Didàctica de les Matemàtiques
    Resum: Adaptar l’ensenyament als diferents alumnes que el/la mestre/a té a la classe no és una tasca gens fàcil per diverses raons: diversitat dels alumnes, organització dels espais, flexibilitat dels horaris, utilització de recursos tant pedagògics com materials… Tot i això, es tracta d’una alternativa realment necessària per a realitzar un procés d’ensenyament-aprenentatge que tingui en compte les diferències individuals que presenten els alumnes quant a ritme i velocitat d’aprenentatge, autonomia de treball, domini de tècniques i estratègies… Va ser a partir d’aquesta necessitat que el nostre centre (C.E.I.P. “Antoni Vilanova” de Falset, a la comarca del Priorat) es va proposar de fer adaptacions curriculars a l’àrea de matemàtiques. Durant els cursos 93/94 i 94/95 vam treballar a cicle mitjà i el curs 95/96 es va ampliar al cicle superior.
    Any de publicació de la revista: 1997
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Educació Primària.
    Adaptacions Curriculars
    Atenció a la Diversitat
    Didàctica de les Matemàtiques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar