Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1999

Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1460
    Autors:
    Santisteban, Antoni
    Resum:
    Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre  l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Lesfinalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Santisteban, Antoni
    Paraules clau: didàctica de les ciències socials
    Resum: Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre  l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Lesfinalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
    Any de publicació de la revista: 1999
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    didàctica de les ciències socials
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar