Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1999

Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1460
    Autores:
    Santisteban, Antoni
    Resumen:
    Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre  l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Lesfinalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Santisteban, Antoni
    Palabras clave: didàctica de les ciències socials
    Resumen: Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre  l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Lesfinalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
    Año de publicación de la revista: 1999
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    didàctica de les ciències socials
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar