Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2000

Consideracions sobre el treball de resolució de problemes a l'escola

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1483
  • Autors:

    Girondo, Luisa
  • Altres:

    Autor segons l'article: Girondo, Luisa
    Paraules clau: didàctica de les matemàtiques
    Resum: Els problemes no poden ser simples exercicis en els quals aplicar els coneixements adquirits prèviament; sinó que han de ser el lloc de producció de coneixement significatiu per part de qui aprèn. D’aquí es deriva que presentar als estudiants situacions-problema que els motivin i per a les quals es necessiten idees matemàtiques noves és una tècnica didàctica adequada. El professor presenta així les matemàtiques com una cosa útil per a entendre certs aspectes de la realitat, i l’alumne, al tractar de resoldre la situació, avança en la construcció del seu esquema mental i, si és convenientment guiat, recrea el coneixement matemàtic formal.
    Any de publicació de la revista: 2000
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    didàctica de les matemàtiques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar