Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2001

La comunicació a la didàctica de les ciències socials

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1488
    Autors:
    Santisteban, AntoniRamírez, Isabel
    Resum:
    El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d’aprendre que té cada alumne.L’entorn comunicatiu és especialment important a l’ensenyament de les ciències socials, ja que l’aula s’ha de convertir en un laboratori on s’han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s’han d’aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s’ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que  s’estableixi serà l’eix vertebrador per als aprenentatges socials
  • Altres:

    Autor segons l'article: Santisteban, Antoni Ramírez, Isabel
    Paraules clau: comunicació
    Resum: El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d’aprendre que té cada alumne.L’entorn comunicatiu és especialment important a l’ensenyament de les ciències socials, ja que l’aula s’ha de convertir en un laboratori on s’han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s’han d’aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s’ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que  s’estableixi serà l’eix vertebrador per als aprenentatges socials
    Any de publicació de la revista: 2001
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article