Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2001

Les àrees de coneixement de didàctica en la formació de mestres

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1491
    Autors:
    Gairín, Joaquín
    Resum:
    Aquesta article assenyala que la formació de mestres es recolza tradicionalment en unes àrees de coneixement (espais compartits per professors que imparteixen assignatures relacionades) de les quals destaquen, pel seu pes crucial, les referides a didàctiques específiques (Llengua, Matemàtiques, Ciències Socials…) i a Didàctica i Organització Escolar.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Gairín, Joaquín
    Paraules clau: formació de mestres
    Resum: Aquesta article assenyala que la formació de mestres es recolza tradicionalment en unes àrees de coneixement (espais compartits per professors que imparteixen assignatures relacionades) de les quals destaquen, pel seu pes crucial, les referides a didàctiques específiques (Llengua, Matemàtiques, Ciències Socials…) i a Didàctica i Organització Escolar.
    Any de publicació de la revista: 2001
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article