Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2001

Les àrees de coneixement de didàctica en la formació de mestres

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1491
    Autores:
    Gairín, Joaquín
    Resumen:
    Aquesta article assenyala que la formació de mestres es recolza tradicionalment en unes àrees de coneixement (espais compartits per professors que imparteixen assignatures relacionades) de les quals destaquen, pel seu pes crucial, les referides a didàctiques específiques (Llengua, Matemàtiques, Ciències Socials…) i a Didàctica i Organització Escolar.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Gairín, Joaquín
    Palabras clave: formació de mestres
    Resumen: Aquesta article assenyala que la formació de mestres es recolza tradicionalment en unes àrees de coneixement (espais compartits per professors que imparteixen assignatures relacionades) de les quals destaquen, pel seu pes crucial, les referides a didàctiques específiques (Llengua, Matemàtiques, Ciències Socials…) i a Didàctica i Organització Escolar.
    Año de publicación de la revista: 2001
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article