Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2005

Aspectes bàsics de l'abstracció en Matemàtiques a l'Educació Infantil segons el model català i francès

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1557
    Autors:
    Vila, VanessaTomàs, LinaOller, ÀngelsIcart, JordiMoreno, Montserrat
    Resum:
    En l‘àmbit de les matemàtiques l’abstracció és la capacitat de construir la representació mental de les nocions treballades sense tenir la necessitat de suports manipulatius i/o gràfics per a la seva comprensió. Un dels objectius més importants de les matemàtiques és el d’afavorir l’estructuració del pensament abstracte.El seu objectiu és arribar a conèixer com es porta a la pràctica l’abstracció en les nocions matemàtiques d’educació infantil a partir de la comparació de dos llibres de text de matemàtiques de Catalunya i França: Comptar i escriure i Maternelle.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Vila, Vanessa Tomàs, Lina Oller, Àngels Icart, Jordi Moreno, Montserrat
    Paraules clau: didàctica de les matemàtiques
    Resum: En l‘àmbit de les matemàtiques l’abstracció és la capacitat de construir la representació mental de les nocions treballades sense tenir la necessitat de suports manipulatius i/o gràfics per a la seva comprensió. Un dels objectius més importants de les matemàtiques és el d’afavorir l’estructuració del pensament abstracte.El seu objectiu és arribar a conèixer com es porta a la pràctica l’abstracció en les nocions matemàtiques d’educació infantil a partir de la comparació de dos llibres de text de matemàtiques de Catalunya i França: Comptar i escriure i Maternelle.
    Any de publicació de la revista: 2005
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    didàctica de les matemàtiques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar