Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2021

De la paraula al fet: la dificultat de cooperar

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:4810
    Autors:
    Pons-Altés, Josep M.
    Resum:
    Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Pons-Altés, Josep M.
    Paraules clau: ensenyament
    Resum: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article