Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2021

De la paraula al fet: la dificultat de cooperar

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:4810
    Autores:
    Pons-Altés, Josep M.
    Resumen:
    Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Pons-Altés, Josep M.
    Palabras clave: ensenyament
    Resumen: Alguns dels professors de les àrees de didàctiques específiques de la Universitat Rovira i Virgili fa uns anys que vam començar a treballar sobre aprenentatge cooperatiu, amb més o menys intensitat i fortuna. El motiu inicial, que continuem mantenint, va ser la necessitat de donar una bona formació als futurs docents perquè fossin capaços d’aprofitar més endavant, als centres educatius, la potencialitat de l’aprenentatge cooperatiu tant en la millora de l’aprenentatge com en el comportament social.
    Año de publicación de la revista: 2021
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article