Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1990

¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?

  • Identification data

    Identifier: RP:1231
    Authors:
    Abstract:
    Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.
  • Others:

    URV's Author/s: Venini, Elena
    Keywords: Preguntes cognitives. Taxonomia de preguntes Formulació de preguntes
    Abstract: Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.
    Journal publication year: 1990
    Publication Type: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    Preguntes cognitives.
    Taxonomia de preguntes
    Formulació de preguntes
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar