Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1990

¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1231
    Autores:
    Resumen:
    Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Venini, Elena
    Palabras clave: Preguntes cognitives. Taxonomia de preguntes Formulació de preguntes
    Resumen: Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.
    Año de publicación de la revista: 1990
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Preguntes cognitives.
    Taxonomia de preguntes
    Formulació de preguntes
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar