Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

Expressió plàstica i procés

  • Identification data

    Identifier: RP:1277
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP1277
  • Authors:

  • Others:

    URV's Author/s: Macaya, Albert
    Keywords: Didàctica de l’Expressió Plàstica. Seqüenciació d’activitats Capacitat creativa Llenguatge Plàstic
    Abstract: Si pensem que és necessari quelcom més que un ambient favorable i una actitud oberta per part del mestre per a desenvolupar les capacitats creatives dels nens en tota la seva amplitud, ens caldrà bastir estratègies amb una fonamentació conceptual més sòlida. Això suposa, en la pràctica, la necessitat de treballar, a la classe de plàstica, en processos llargs i estructurats més que no pas en experiències puntuals i desprovistes de continguts explicitables. Si és cert que cal buscar una relació de continuïtat entre diverses experiències d'aprenentatge, caldrà també considerar quines experiències han de ser prèvies a quines altres; quines afavoriran l'assimilació d'altres, i quina gradació en la seva complexitat serà més efectiva. En definitiva, caldrà establir una seqüència en les activitats, que afavoreixi el seu aprenentatge.
    Journal publication year: 1991
    Publication Type: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    Didàctica de l’Expressió Plàstica.
    Seqüenciació d’activitats
    Capacitat creativa
    Llenguatge Plàstic
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar