Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1996

La calculadora a Primària: Una eina didàctica

  • Identification data

    Identifier: RP:1415
    Authors:
    Abstract:
    El desenvolupament de la tecnologia informàtica, des de fa uns 30 anys, ha posat a les mans de tothom les calculadores. Avui en dia, a la vida adulta, pocs càlculs es fan sense la presència d’aquests estris. Per tant, si aquesta és l’eina de càlcul que es fa servir a la vida, és natural que els educadors ens preguntem: com ensenyar a calcular a Primària? quina funció han de tenir els càlculs amb paper i llapis? A l’escola s’està buscant la resposta, a la vida diària ja s’ha trobat: sempre es calcula mentalment si es pot, o amb ginys electrònics si les combinacions numèriques presenten una certa dificultat. Els mestres hem de saber que els algorismes de paper i llapis van quedant sense ús.
  • Others:

    URV's Author/s: Girondo, Luisa
    Keywords: Caluladora. Educació Primària Didàctica de les matemàtiques
    Abstract: El desenvolupament de la tecnologia informàtica, des de fa uns 30 anys, ha posat a les mans de tothom les calculadores. Avui en dia, a la vida adulta, pocs càlculs es fan sense la presència d’aquests estris. Per tant, si aquesta és l’eina de càlcul que es fa servir a la vida, és natural que els educadors ens preguntem: com ensenyar a calcular a Primària? quina funció han de tenir els càlculs amb paper i llapis? A l’escola s’està buscant la resposta, a la vida diària ja s’ha trobat: sempre es calcula mentalment si es pot, o amb ginys electrònics si les combinacions numèriques presenten una certa dificultat. Els mestres hem de saber que els algorismes de paper i llapis van quedant sense ús.
    Journal publication year: 1996
    Publication Type: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    Caluladora.
    Educació Primària
    Didàctica de les matemàtiques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar