Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya1999

TITANIC... ESO. Les cultures a l'escola després de deu anys de la Reforma

  • Identification data

    Identifier:  RP:1457
    Authors:  Viscarro, Isabel; Fuentes, Enrique
    Abstract:
    Article que ens parla dels adolescents, de la vida que volen portar i porten, dels estereotips que els influeixen avui en dia i de les relacions familiars d'aquests.Una nova cultura no apareix del no-res, per això l’escola secundària és tan important en el procés de transmissió d’experiències culturals.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Viscarro, Isabel; Fuentes, Enrique
    Keywords: ESO
    Abstract: Article que ens parla dels adolescents, de la vida que volen portar i porten, dels estereotips que els influeixen avui en dia i de les relacions familiars d'aquests.Una nova cultura no apareix del no-res, per això l’escola secundària és tan important en el procés de transmissió d’experiències culturals.
    Journal publication year: 1999
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed##; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; info:eu-repo/semantics/article