Author, as appears in the article.: Tomàs, Inés Hierro, M.
Keywords: intel·ligència
Abstract: La Laia és un més d’aquells alumnes que ens trobem a les aules amb un fracàs escolar que no està correlacionat amb el seu nivell intel·lectual. Aquest article ens mostra la forma d’entendre un diagnòstic i les possibilitats d’intervenció en casos com aquest.El més preocupant del tema és com detectar el que realment els passa a aquests subjectes. No és suficient passar una prova estandaritzada d’intel·ligència i treure’n conclusions en funció dels resultats numèrics. Es faimprescindible una interpretació clínica d’aquests, refrendada, a més a més, per entrevistes amb els pares i el subjecte, perquè en una primera impressió no hi hauria, ni al Wisc, ni als gráfics, elements que ens permetessin pensar en aspectes psicopatològics d’aquesta nena.
Journal publication year: 1999
Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article