Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

II Simposi sobre l'ensenyament del Català als no-catalanoparlants

  • Identification data

    Identifier: RP:4443
    Authors:
    Oriol, Carme
    Abstract:
    Els dies 4, 5 i 6 de setembre es va celebrar a Vic el Segon Simposi sobre l'Ensenyament del Català a No-catalanoparlants, organitzat pel Servei d'Ensenyament del Català del Departament d'Ensenyament, pel Servei d'Assessorament Lingüístic del Departament de Cultura i per l'Escola Universitària de Mestres Balmes dels Estudis Universitaris de Vic. El simposi va permetre conèixer quin era l'estat actual de l'ensenyament del català a no-catalanoparlants i quina era l'evolució que en aquests darrers anys havia sofert en els diferents àmbits de l'ensenyament. Les comunicacions presentades van ser nombroses i es van agrupar en diferents seccions: Infantil i Primària, Secundària, Estrangers, Formació del Professorat i General.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Oriol, Carme
    Keywords: Llengua Catalana
    Abstract: Els dies 4, 5 i 6 de setembre es va celebrar a Vic el Segon Simposi sobre l'Ensenyament del Català a No-catalanoparlants, organitzat pel Servei d'Ensenyament del Català del Departament d'Ensenyament, pel Servei d'Assessorament Lingüístic del Departament de Cultura i per l'Escola Universitària de Mestres Balmes dels Estudis Universitaris de Vic. El simposi va permetre conèixer quin era l'estat actual de l'ensenyament del català a no-catalanoparlants i quina era l'evolució que en aquests darrers anys havia sofert en els diferents àmbits de l'ensenyament. Les comunicacions presentades van ser nombroses i es van agrupar en diferents seccions: Infantil i Primària, Secundària, Estrangers, Formació del Professorat i General.
    Journal publication year: 1991
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    Llengua Catalana
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar