Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2020

El disseny universal d'aprenentatge com a motor inclusiu i d'implicació a l'aula

  • Identification data

    Identifier: RP:4746
    Authors:
    Cardona Lorenz, Clàudia
    Abstract:
    Aquesta investigació pretén analitzar el disseny universal d'aprenentatge (DUA) i les seves orientacions per a la creació de contextos d'aprenentatge inclusius. Primerament, s'ha realitzat la recerca teòrica per conèixer amb profunditat aquest model. A continuació, s'ha desenvolupat una part procedimental dividida en dos apartats. En el primer, hi trobem una anàlisi de materials didàctics per detectar el compliment de les orientacions inclusives del DUA. En el segon apartat, s'hi fa una proposta pròpia alternativa als materials analitzats, en la qual els es tracten els continguts seguint en detall les indicacions del model estudiat.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Cardona Lorenz, Clàudia
    Keywords: universalització de l’aprenentatge
    Abstract: Aquesta investigació pretén analitzar el disseny universal d'aprenentatge (DUA) i les seves orientacions per a la creació de contextos d'aprenentatge inclusius. Primerament, s'ha realitzat la recerca teòrica per conèixer amb profunditat aquest model. A continuació, s'ha desenvolupat una part procedimental dividida en dos apartats. En el primer, hi trobem una anàlisi de materials didàctics per detectar el compliment de les orientacions inclusives del DUA. En el segon apartat, s'hi fa una proposta pròpia alternativa als materials analitzats, en la qual els es tracten els continguts seguint en detall les indicacions del model estudiat.
    Journal publication year: 2020
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Keywords:

    universalització de l’aprenentatge
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar