Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1990

L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: 'Tarragona in Roman Times'

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1232
    Autores:
    Resumen:
    L’ensenyament de la llengua dins les assignatures del currículum escolar que no són de llengua «per se» ha rebut una gran atenció sobretot a la Gran Bretanya amb el nom de 'Language across the curriculum' i als Estats Units amb el nom de 'Whole language theory'. Aquest concepte es basa en el fet que el llenguatge juga un paper important pràcticament en tot l’aprenentatge escolar i que quan el nen aprèn la seva primera llengua, els seus desenvolupaments cognitiu i lingüístic són simultanis.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Rodríguez, Fernanda
    Palabras clave: Desenvolupament lingüístic. Aprenentatge transversal Didàctica de la Llengua estrangera
    Resumen: L’ensenyament de la llengua dins les assignatures del currículum escolar que no són de llengua «per se» ha rebut una gran atenció sobretot a la Gran Bretanya amb el nom de 'Language across the curriculum' i als Estats Units amb el nom de 'Whole language theory'. Aquest concepte es basa en el fet que el llenguatge juga un paper important pràcticament en tot l’aprenentatge escolar i que quan el nen aprèn la seva primera llengua, els seus desenvolupaments cognitiu i lingüístic són simultanis.
    Año de publicación de la revista: 1990
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Desenvolupament lingüístic.
    Aprenentatge transversal
    Didàctica de la Llengua estrangera
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar