Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1990

Com avaluar la competència comunicativa en francès com a llengua estrangera

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1235
    Autores:
    Resumen:
    A més de l’avaluació externa i la formal, avaluar és un acte omnipresent en un curs de llengua, ja que els participants (ensenyants i alumnes) si tenen clars i presents uns objectius comunicatius suficientment definits, es troben continuadament en procés d’avaluació, és a dir, coneixen on es troben en el seu procés d’ensenyament els uns, i en el seu procés d’aprenentatge els altres. Tot exercici proposat és al mateix temps per a l’ensenyant un mitjà d’avaluació de les capacitats comunicatives de l’alumne i, per a aquest darrer, un mode d’autoavaluació.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Soler, M.
    Palabras clave: Francès. Avaluació formativa Competència comunicativa Didàctica de la Llengua i la Literatura
    Resumen: A més de l’avaluació externa i la formal, avaluar és un acte omnipresent en un curs de llengua, ja que els participants (ensenyants i alumnes) si tenen clars i presents uns objectius comunicatius suficientment definits, es troben continuadament en procés d’avaluació, és a dir, coneixen on es troben en el seu procés d’ensenyament els uns, i en el seu procés d’aprenentatge els altres. Tot exercici proposat és al mateix temps per a l’ensenyant un mitjà d’avaluació de les capacitats comunicatives de l’alumne i, per a aquest darrer, un mode d’autoavaluació.
    Año de publicación de la revista: 1990
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Francès.
    Avaluació formativa
    Competència comunicativa
    Didàctica de la Llengua i la Literatura
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar