Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

El professorat davant la reforma educativa i els canvis curriculars

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1256
    Autores:
    Resumen:
    No totes les reformes educatives han comportat, d'entrada, tants canvis com els que es preveuen en l'actual intent. És evident, per una banda, que l'efectivitat de les noves propostes només es pot copsar, en definitiva, en la realitat concreta de les aules i dels centres escolars; però això no obsta perquè, per altra banda, es pugui afirmar que sobre el paper -en els documents de la reforma fins ara apareguts-, el que es planteja és una veritable revisió en profunditat de tot el sistema educatiu.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Valls, Enric
    Palabras clave: Aprenentatge significatiu. Ensenyament de qualitat Reforma Educativa
    Resumen: No totes les reformes educatives han comportat, d'entrada, tants canvis com els que es preveuen en l'actual intent. És evident, per una banda, que l'efectivitat de les noves propostes només es pot copsar, en definitiva, en la realitat concreta de les aules i dels centres escolars; però això no obsta perquè, per altra banda, es pugui afirmar que sobre el paper -en els documents de la reforma fins ara apareguts-, el que es planteja és una veritable revisió en profunditat de tot el sistema educatiu.
    Año de publicación de la revista: 1991
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Aprenentatge significatiu.
    Ensenyament de qualitat
    Reforma Educativa
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar