Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1996

Podem dibuixar el sistema solar?

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1413
    Autores:
    Resumen:
    L’antiga dita que una imatge val més que mil paraules també és extrapolable al cas de dibuixos, diagrames o representacions esquemàtiques. Un bon dibuix en un llibre científic, revista, enciclopèdia, pissarra de la classe o article d’un diari significa un gran ajut a l’hora de transmetre una informació i pretendre que la persona a la qual va  dirigida capti, sense deformacions, el significat real d’allò que se li presenta. L’acte de preparar un dibuix a escala certament pot ajudar els nostres alumnes en la qüestió de captar la realitat del món físic. Malauradament, l’afirmació en sentit contrari també és vàlida: un dibuix incorrecte és més nociu que mil paraules.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Sánchez, José Salvat, Agustí
    Palabras clave: Didàctica de les Ciències Experimentals. Escales Proporcionalitat Sistema Solar
    Resumen: L’antiga dita que una imatge val més que mil paraules també és extrapolable al cas de dibuixos, diagrames o representacions esquemàtiques. Un bon dibuix en un llibre científic, revista, enciclopèdia, pissarra de la classe o article d’un diari significa un gran ajut a l’hora de transmetre una informació i pretendre que la persona a la qual va  dirigida capti, sense deformacions, el significat real d’allò que se li presenta. L’acte de preparar un dibuix a escala certament pot ajudar els nostres alumnes en la qüestió de captar la realitat del món físic. Malauradament, l’afirmació en sentit contrari també és vàlida: un dibuix incorrecte és més nociu que mil paraules.
    Año de publicación de la revista: 1996
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Didàctica de les Ciències Experimentals.
    Escales
    Proporcionalitat
    Sistema Solar
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar