Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2014

Del projecte CONEXITO (Plan I+D+i, 2008-2011) a les Tertúlies Literàries Dialògiques a l’aula: transferir actuacions educatives d’èxit

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:3549
    Autors:
    Garcia Yeste, Carme
    Resum:
    Aquest projecte compta amb la finalitat de millorar l’aprenentatge i la convivència a dos centres d’educació infantil i primària (l’Escola Àngel Guimerà del Vendrell i l’Escola Mediterrani, de Tarragona) a partir de l’aplicació d’una actuació educativa d’èxit reconeguda internacionalment: les Tertúlies Literàries Dialògiques1. Es tracta d’una actuació basada en la lectura dialògica en la qual les persones participants llegeixen i debaten obres de la literatura clàssica universal seguint els preceptes de l’aprenentatge dialògic.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Garcia Yeste, Carme
    Resum: Aquest projecte compta amb la finalitat de millorar l’aprenentatge i la convivència a dos centres d’educació infantil i primària (l’Escola Àngel Guimerà del Vendrell i l’Escola Mediterrani, de Tarragona) a partir de l’aplicació d’una actuació educativa d’èxit reconeguda internacionalment: les Tertúlies Literàries Dialògiques1. Es tracta d’una actuació basada en la lectura dialògica en la qual les persones participants llegeixen i debaten obres de la literatura clàssica universal seguint els preceptes de l’aprenentatge dialògic.
    Any de publicació de la revista: 2014
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article