Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2014

Del projecte CONEXITO (Plan I+D+i, 2008-2011) a les Tertúlies Literàries Dialògiques a l’aula: transferir actuacions educatives d’èxit

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:3549
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP3549
  • Autores:

    Garcia Yeste, Carme
  • Otros:

    Autor según el artículo: Garcia Yeste, Carme
    Resumen: Aquest projecte compta amb la finalitat de millorar l’aprenentatge i la convivència a dos centres d’educació infantil i primària (l’Escola Àngel Guimerà del Vendrell i l’Escola Mediterrani, de Tarragona) a partir de l’aplicació d’una actuació educativa d’èxit reconeguda internacionalment: les Tertúlies Literàries Dialògiques1. Es tracta d’una actuació basada en la lectura dialògica en la qual les persones participants llegeixen i debaten obres de la literatura clàssica universal seguint els preceptes de l’aprenentatge dialògic.
    Año de publicación de la revista: 2014
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article