Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2012

Què en pensa l’alumnat d’educació secundària obligatòria amb baix rendiment acadèmic del seu ensenyament?

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:3575
    Autors:
    Vives García, MariaVedriel Sánchez, GemmaParera Pozuelo, BelénComes Nolla, Gabriel
    Resum:
    Hi ha alumnes escolaritzats en Educació Secundària Obligatòria (ESO) amb un baixrendiment acadèmic accentuat per un grau elevat de desmotivació, amb un alt risc de fracàs escolar.Per fracàs escolar s’entén normalment el fet de no aconseguir el títol acadèmic obligatori al finalitzar l’ Educació Secundària Obligatòria (ESO). Així, un alumne fracassa en el sistema educatiu quan no és capaç d’assolir el nivell derendiment mig esperat per la seva edat.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Vives García, Maria Vedriel Sánchez, Gemma Parera Pozuelo, Belén Comes Nolla, Gabriel
    Resum: Hi ha alumnes escolaritzats en Educació Secundària Obligatòria (ESO) amb un baixrendiment acadèmic accentuat per un grau elevat de desmotivació, amb un alt risc de fracàs escolar.Per fracàs escolar s’entén normalment el fet de no aconseguir el títol acadèmic obligatori al finalitzar l’ Educació Secundària Obligatòria (ESO). Així, un alumne fracassa en el sistema educatiu quan no és capaç d’assolir el nivell derendiment mig esperat per la seva edat.
    Any de publicació de la revista: 2012
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article