Data: 2020-12-17
Departament/Institut: Departament de Geografia Universitat Rovira i Virgili.
Idioma: eng
Identificador: http://hdl.handle.net/10803/670712
Font: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
Autor: Bassols Gardella, Narcís
Director: SMITH, Andrew Russo, Antonio Paolo
Format: 190 p. application/pdf
Editor: Universitat Rovira i Virgili
Paraula Clau: destination making place branding destination management producción de destinos branding territorial gestión de destinos producció de destinacions brànding de territoris gestió de destinacions
Títol: Producing, branding and managing multifaceted tourist destinations: Cartagena, Colombia as a study case / Producció, brànding i gestió de destinacions turístiques polifacètiques: Cartagena d'Índies (Colòmbia) com a cas d'estudi.
Matèria: 91 71 379.8 339 Ciéncias Sociales y jurídicas destination making place branding destination management producción de destinos branding territorial gestión de destinos producció de destinacions brànding de territoris gestió de destinacions