Fecha: 2020-12-17
Departamento/Instituto: Departament de Geografia Universitat Rovira i Virgili.
Idioma: eng
Identificador: http://hdl.handle.net/10803/670712
Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
Autor: Bassols Gardella, Narcís
Director: SMITH, Andrew Russo, Antonio Paolo
Formato: 190 p. application/pdf
Editor: Universitat Rovira i Virgili
Palabra clave: destination making place branding destination management producción de destinos branding territorial gestión de destinos producció de destinacions brànding de territoris gestió de destinacions
Título: Producing, branding and managing multifaceted tourist destinations: Cartagena, Colombia as a study case / Producció, brànding i gestió de destinacions turístiques polifacètiques: Cartagena d'Índies (Colòmbia) com a cas d'estudi.
Materia: 91 71 379.8 339 Ciéncias Sociales y jurídicas destination making place branding destination management producción de destinos branding territorial gestión de destinos producció de destinacions brànding de territoris gestió de destinacions