Tesis doctorals> Departament de Geografia

Producing, branding and managing multifaceted tourist destinations: Cartagena, Colombia as a study case / Producció, brànding i gestió de destinacions turístiques polifacètiques: Cartagena d'Índies (Colòmbia) com a cas d'estudi.

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:3381
  • Autores:

    Bassols Gardella, Narcís
  • Otros:

    Fecha: 2020-12-17
    Departamento/Instituto: Departament de Geografia Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/670712
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Bassols Gardella, Narcís
    Director: SMITH, Andrew Russo, Antonio Paolo
    Formato: 190 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: destination making place branding destination management producción de destinos branding territorial gestión de destinos producció de destinacions brànding de territoris gestió de destinacions
    Título: Producing, branding and managing multifaceted tourist destinations: Cartagena, Colombia as a study case / Producció, brànding i gestió de destinacions turístiques polifacètiques: Cartagena d'Índies (Colòmbia) com a cas d'estudi.
    Materia: 91 71 379.8 339 Ciéncias Sociales y jurídicas destination making place branding destination management producción de destinos branding territorial gestión de destinos producció de destinacions brànding de territoris gestió de destinacions
  • Palabras clave:

    91
    71
    379.8
    339
    Ciéncias Sociales y jurídicas
    destination making
    place branding
    destination management
    producción de destinos
    branding territorial
    gestión de destinos
    producció de destinacions
    brànding de territoris
    gestió de destinacions
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar