Tesis doctorals> Departament d'Història i Història de l'Art

La cooperació entre estudiants de Didàctica de les Ciències Socials en la formació de mestres. Una comparació entre l'aprenentatge cooperatiu i les 'pédagogies coopératives'

  • Dades identificatives

    Identificador: TDX:4275
    Autors:
    Irigoyen Zaragoza, Albert
  • Altres:

    Data: 2025-12-14T01:00:00Z 2023-12-15 2024-01-19T12:23:52Z
    Departament/Institut: Departament d'Història i Història de l'Art Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: cat
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/689820
    Font: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Irigoyen Zaragoza, Albert
    Director: Gavaldà Torrents, Antoni Pons Altés, Josep Maria
    Format: application/pdf 1256 p.
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Paraula Clau: Social Sciences Education Cooperative pedagogies Cooperative learning Didáctica Ciencias Sociales Pedagogías cooperativas Aprendizaje cooperativo Didàctica Ciències Socials Pedagogies cooperatives Aprenentatge cooperatiu
    Títol: La cooperació entre estudiants de Didàctica de les Ciències Socials en la formació de mestres. Una comparació entre l'aprenentatge cooperatiu i les 'pédagogies coopératives'
    Matèria: 378 37 3 00 Ciències socials i jurídiques Social Sciences Education Cooperative pedagogies Cooperative learning Didáctica Ciencias Sociales Pedagogías cooperativas Aprendizaje cooperativo Didàctica Ciències Socials Pedagogies cooperatives Aprenentatge cooperatiu
  • Paraules clau:

    378
    37
    3
    00
    Ciències socials i jurídiques
    Social Sciences Education
    Cooperative pedagogies
    Cooperative learning
    Didáctica Ciencias Sociales
    Pedagogías cooperativas
    Aprendizaje cooperativo
    Didàctica Ciències Socials
    Pedagogies cooperatives
    Aprenentatge cooperatiu
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar