Tesis doctorals> Departament de Pedagogia

Les tic en els processos d'aprenentatge: anàlisi de l'ús d'entorns no presencials en seqüències didàctiques reals

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:2329
    Autores:
    Badia Solé, Marta
  • Otros:

    Fecha: 2016-11-04
    Departamento/Instituto: Departament de Pedagogia Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: cat
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/398700
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Badia Solé, Marta
    Director: González Soto, Ángel Pío Jiménez González, José Miguel
    Formato: 463 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: learning process didactic sequences educational technology proceso de aprendizaje secuencias didácticas tecnología educativa procès d' aprenentatge seqüències didàctiques tecnologia educativa
    Título: Les tic en els processos d'aprenentatge: anàlisi de l'ús d'entorns no presencials en seqüències didàctiques reals
    Materia: 373 37 159.9 Ciències Socials i Jurídiques learning process didactic sequences educational technology proceso de aprendizaje secuencias didácticas tecnología educativa procès d' aprenentatge seqüències didàctiques tecnologia educativa
  • Palabras clave:

    373
    37
    159.9
    Ciències Socials i Jurídiques
    learning process
    didactic sequences
    educational technology
    proceso de aprendizaje
    secuencias didácticas
    tecnología educativa
    procès d' aprenentatge
    seqüències didàctiques
    tecnologia educativa
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar