Tesis doctorals> Departament de Gestió d'Empreses

Consumer waiting behaviour: Priority passes in tourism services

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:2620
    Autores:
    Hernández Maskivker, Gilda Maria
  • Otros:

    Fecha: 2015-07-03
    Departamento/Instituto: Departament de Gestió d'Empreses Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/454776
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Hernández Maskivker, Gilda Maria
    Director: Ryan, Gerard
    Formato: 245 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: tourism priority pass waiting times turismo pase prioritario tiempos de espera turisme pas prioritari temps d'espera
    Título: Consumer waiting behaviour: Priority passes in tourism services
    Materia: 339 338 Ciències Socials i jurídiques tourism priority pass waiting times turismo pase prioritario tiempos de espera turisme pas prioritari temps d'espera
  • Palabras clave:

    339
    338
    Ciències Socials i jurídiques
    tourism
    priority pass
    waiting times
    turismo
    pase prioritario
    tiempos de espera
    turisme
    pas prioritari
    temps d'espera
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar