Tesis doctorals> Departament de Pedagogia

La inclusió educativa en la formació inicial del professorat en competència digital docent: Disseny i desenvolupament d'un instrument d'avaluació d'aplicacions mòbils per a la intervenció educativa amb persones autistes

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:3095
    Autores:
    Sanromà Giménez, Mònica
  • Otros:

    Fecha: 2020-07-21
    Departamento/Instituto: Departament de Pedagogia Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: cat
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/669621
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Sanromà Giménez, Mònica
    Director: Lázaro Cantabrana, José Luis Gisbert Cervera, Merce
    Formato: 161 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: Mobile learning Teacher digital competence Autism Aprendizaje móvil Competencia digital docente Autismo Aprenentatge mòbil Competència digital docent Autisme
    Título: La inclusió educativa en la formació inicial del professorat en competència digital docent: Disseny i desenvolupament d'un instrument d'avaluació d'aplicacions mòbils per a la intervenció educativa amb persones autistes
    Materia: 378 376 373 37 Ciències Socials i jurídiques Mobile learning Teacher digital competence Autism Aprendizaje móvil Competencia digital docente Autismo Aprenentatge mòbil Competència digital docent Autisme
  • Palabras clave:

    378
    376
    373
    37
    Ciències Socials i jurídiques
    Mobile learning
    Teacher digital competence
    Autism
    Aprendizaje móvil
    Competencia digital docente
    Autismo
    Aprenentatge mòbil
    Competència digital docent
    Autisme
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar